REGULAMIN
REGULAMIN STRONY WWW.PREZENTBEZPUDLA.PL
&1. Postanowienia wstępne
Niniejszy regulamin określa zasady dokonywania zakupów w sklepie internetowym www. prezentbezpudla.pl
&2. Słownik
- Konsument – osoba fizyczna zawierająca ze Sprzedawcą Umowę sprzedaży w ramach Sklepu, lub na rzecz której mogą być w ramach sklepu świadczone usługi drogą elektroniczną.
- Sprzedawca – osoba fizyczna prowadząca działalność gospodarczą pod firmą Yellow Fruit wpisaną do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG) prowadzonej przez ministra właściwego ds. gospodarki, NIP 6172099424, REGON 300800116.
- Klient – każdy podmiot dokonujący zakupów za pośrednictwem Sklepu.
- Sklep – sklep internetowy prowadzony przez Sprzedawcę pod adresem internetowym www.prezentbezpudla.pl.
- Umowa zawarta na odległość – umowa zawarta z Klientem w ramach zorganizowanego systemu zawierania umów na odległość (w ramach Sklepu), bez jednoczesnej fizycznej obecności stron, z wyłącznym wykorzystaniem jednego lub większej liczby środków porozumiewania się na odległość do chwili zawarcia umowy włącznie.
- Regulamin – niniejszy regulamin Sklepu.
- Zamówienie – oświadczenie woli Klienta składane za pomocą Formularza zamówienia i zmierzające bezpośrednio do zawarcia Umowy sprzedaży Produktu lub Produktów ze Sprzedawcą.
- Konto – konto Klienta w Sklepie, są w nim gromadzone są dane podane przez Klienta oraz informacje o złożonych przez niego Zamówieniach w Sklepie.
- Formularz rejestracji – formularz dostępny w Sklepie, umożliwiający utworzenie Konta.
- Formularz zamówienia – interaktywny formularz dostępny w Sklepie umożliwiający złożenie Zamówienia, w szczególności poprzez dodanie Produktów do Koszyka oraz określenie warunków Umowy sprzedaży, w tym sposobu dostawy i płatności.
- Koszyk – element oprogramowania Sklepu, w którym widoczne są wybrane przez Klienta Produkty do zakupu, a także istnieje możliwość ustalenia i modyfikacji danych Zamówienia, w szczególności ilości produktów.
- Produkt – dostępna w Sklepie rzecz ruchoma/usługa będąca przedmiotem Umowy Sprzedaży między Klientem a Sprzedawcą.
- Umowa sprzedaży – umowa sprzedaży Produktu zawierana albo zawarta między Klientem a Sprzedawcą za pośrednictwem Sklepu internetowego.
&3. Kontakt ze Sklepem
- Klient może kontaktować się ze Sprzedawcą drogą elektroniczną na kontakt@prezentbezpudla.pl.
&4. Warunki techniczne
Aby złożyć zamówienie w Sklepie, niezbędne są:
- urządzenie końcowe, takie jak komputer, laptop czy inne urządzenie elektroniczne z dostępem do sieci Internet i przeglądarką internetową z włączoną obsługą ActiveX, JavaScript i Cookies,
- dostęp do poczty elektronicznej (e-mail),
- włączona obsługa plików cookies.
&5. Postanowienia ogólne
- Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za zakłócenia, w tym przerwy w funkcjonowaniu Sklepu spowodowane siłą wyższą, niedozwolonym działaniem osób trzecich lub niekompatybilnością Sklepu internetowego z infrastrukturą techniczną Klienta.
- Przeglądanie asortymentu Sklepu nie wymaga zakładania Konta. Złożenie zamówienia możliwe jest albo po założeniu Konta zgodnie z postanowieniami § 6 Regulaminu lub bez rejestracji poprzez podanie niezbędnych danych osobowych i adresowych, które umożliwią realizację Zamówienia. Informacje podane w Formularzu rejestracji oraz w formularzu zamówień powinny być zgodne z prawdą oraz aktualne. W przypadku podania informacji nieprawdziwych lub nieaktualnych, co dotyczy w szczególności danych osobowych Klienta, sprzedający nie ma obowiązku realizowania zamówienia.
- Ceny podane w Sklepie są cenami brutto w polskich złotych (uwzględniają podatek VAT) i nie zawierają kosztów przesyłki.
- Na końcową kwotę do zapłaty przez Klienta składa się cena za Produkt oraz koszt dostawy, które zostają naliczone po wyborze przez Klienta jednej z opcji dostawy.
- W przypadku wystąpienia jakiegokolwiek błędu na stronie Sklepu na przykład błędne wyświetlenie ceny, dostępności itp., Sprzedawca zastrzega sobie prawo do odmowy realizacji zamówienia.
- Kliknięcie przycisku “Zamawiam i płacę” jest równoznaczne z oświadczeniem wiedzy Klienta o złożeniu zamówienia pociągającego za sobą obowiązek zapłaty.
- Do zawarcia Umowy sprzedaży dochodzi z momentem potwierdzenia przez Klienta złożenia zamówienia, tj. z momentem kliknięcia przycisku “Zamawiam i płacę”.
&6. Zakładanie Konta w Sklepie
- Aby założyć Konto w Sklepie, należy wypełnić Formularz rejestracji.
- Założenie Konta w Sklepie jest darmowe.
- Logowanie się na Konto odbywa się poprzez podanie loginu i hasła ustanowionych w Formularzu rejestracji.
- Klient ma możliwość w każdej chwili, bez podania przyczyny i bez ponoszenia z tego tytułu jakichkolwiek opłat, usunąć Konto poprzez wysłanie stosownego żądania do Sprzedawcy za pomocą poczty elektronicznej
&7. Zasady składania Zamówienia
- Złożenie zamówienia przez Klienta możliwe jest po spełnieniu wymienionych czynności:
- poprawnym wypełnienie formularza „zamówienie” na stronie internetowej Sklepu,
- zapoznaniu się z regulaminem Sklepu,
- akceptacji regulaminu Sklepu.
- Złożenie zamówienia przez Klienta oznacza akceptację niniejszego regulamin.
- W celu złożenia Zamówienia należy:
- zalogować się do Sklepu (opcjonalnie),;
- wybrać Produkt będący przedmiotem Zamówienia, a następnie kliknąć przycisk „Do koszyka” (lub równoznaczny),;
- zalogować się lub skorzystać z możliwości złożenia Zamówienia bez rejestracji,;
- kliknąć przycisk “Zamawiam i płacę”/kliknąć przycisk “Zamawiam i płacę” oraz potwierdzić zamówienie, klikając w link przesłany w wiadomości e-mail,
- wybrać jeden z dostępnych sposobów płatności i, w zależności od sposobu płatności, opłacić zamówienie w określonym terminie.
&8. Oferowane metody dostawy oraz płatności
- Produkty są dostarczane pod wskazany adres na terenie Rzeczypospolitej Polskiej Szczegółowy cennik wysyłek podany jest w Formularzu zamówienia.
- Dostawa Produktów fizycznych realizowana jest za pośrednictwem Poczty Polskiej bądź firmy kurierskiej InPost – usługa do paczkomatu lub przesyłka kurierska.
- Za zakupy w Sklepie można zapłacić za pośrednictwem platformy płatniczej przelewy24 oraz systemu PayPal. Szczegółowe informacje na temat akceptowalnych metod płatności znajdują się za stronach platformy płatniczej Przelewy24.
- Wysyłka Produktów fizycznych jest dokonywana wg cennika podanego w stronie Produktu, czas dostawy do 3 dni roboczych. W okresach wzmożonej aktywności zakupowej Sklep nie ponosi odpowiedzialności za opóźnienie w dostawach leżące po stronie operatorów.
- Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za opóźnienia w dostarczeniu przesyłki, wynikające z przyczyn od niego niezależnych, chyba że odpowiedzialność taka wynika z przepisów prawa.
- Dokonywanie Zamówień w sklepie jest możliwe przez całą dobę we wszystkie dni roku kalendarzowego chyba, że Sprzedawca poinformuje na stronie, iż sklep jest nieczynny danego dnia lub w danym okresie.
- Towar objęty Zamówieniem jest dostarczany Klientowi przez Sprzedawcę wraz z dokumentem sprzedaży – fakturą w formie elektronicznej w ciągu 7 dni od dokonania Zamówienia na adres e-mail podany w Zamówieniu.
&9. Wykonanie Umowy sprzedaży
- Zawarcie Umowy sprzedaży między Klientem a Sprzedawcą następuje po uprzednim złożeniu przez Klienta Zamówienia za pomocą Formularza zamówienia w Sklepie internetowym zgodnie z § 7 Regulaminu.
- Po złożeniu Zamówienia Sprzedawca niezwłocznie potwierdza jego otrzymanie oraz jednocześnie przyjmuje Zamówienie do realizacji. Potwierdzenie otrzymania Zamówienia i jego przyjęcie do realizacji następuje poprzez przesłanie przez Sprzedawcę Klientowi stosownej wiadomości e-mail na podany w trakcie składania Zamówienia.
- Klient może wybrać następujące metody płatności:
- płatność elektroniczna za pośrednictwem platformy Przelewy24 (w tym przypadku realizacja Zamówienia rozpoczęta zostanie po przesłaniu Klientowi przez Sprzedawcę potwierdzenia przyjęcia Zamówienia oraz po otrzymaniu przez Sprzedawcę informacji z systemu agenta rozliczeniowego o dokonaniu płatności przez Klienta, nieopłacone Zamówienie zostaje automatycznie anulowane)
- płatność PayPal ( -obsługiwany przez firmę PayPal (europe) s.à r.l. & cie, s.c.a. z siedzibą w Luksemburgu (w tym przypadku realizacja Zamówienia rozpoczęta zostanie po przesłaniu Klientowi przez Sprzedawcę potwierdzenia przyjęcia Zamówienia oraz po otrzymaniu przez Sprzedawcę informacji z systemu PayPal o dokonaniu płatności przez Klienta).
- Sprzedający zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian cen towarów, przeprowadzania i odwoływania akcji promocyjnych i wyprzedaży lub wprowadzania w nich zmian.
- Uprawnienie powyższe nie ma wpływu na ceny towarów w Zamówieniach złożonych przed datą wejścia w życie zmiany ceny, warunków akcji promocyjnych lub wyprzedaży.
&10. Prawo odstąpienia od Umowy
- Konsument może w terminie 14 dni odstąpić od Umowy sprzedaży bez podania jakiejkolwiek przyczyny.
- Bieg terminu określonego w ust. 1 rozpoczyna się od dostarczenia Produktu Konsumentowi lub wskazanej przez niego osobie innej niż przewoźnik.
- Konsument może odstąpić od Umowy, składając Sprzedawcy oświadczenie o odstąpieniu od Umowy. Do zachowania terminu odstąpienia od Umowy wystarczy wysłanie przez Konsumenta oświadczenia przed upływem tego terminu.
- Oświadczenie może być wysłane za pomocą tradycyjnej poczty bądź drogą elektroniczną poprzez przesłanie oświadczenia na adres e-mail Sprzedawcy lub przez złożenie oświadczenia na stronie internetowej Sprzedawcy – dane kontaktowe Sprzedawcy zostały określone w § 3.
- W przypadku przesłania oświadczenia przez Konsumenta drogą elektroniczną, Sprzedawca niezwłocznie prześle Konsumentowi na podany przez Konsumenta adres e-mail potwierdzenie otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od Umowy.
- W przypadku odstąpienia od Umowy Sprzedawca zwraca Konsumentowi niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia Konsumenta o odstąpieniu od Umowy, wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy, z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Konsumenta sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sprzedawcę.
- W przypadku wystąpienia konieczności zwrotu środków za transakcję dokonaną przez klienta Sprzedający dokonuje zwrotu na ten sam instrument płatniczy, za pomocą którego Klient dokonał płatności.
- Sprzedawca może wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania Produktu z powrotem lub do czasu dostarczenia mu dowodu jego odesłania.
- Konsument powinien zwrócić zakupione Produkty w terminie 14 dni od dnia wysłania oświadczenia o odstąpieniu na adres Sprzedawcy.
- W przypadku wysłania oświadczenia o odstąpieniu od Umowy, Umowę uważa się za niezawartą.
- Konsument ponosi bezpośrednie koszty zwrotu zakupionych Produktów.
- Konsument odpowiada tylko za zmniejszenie wartości Produktu wynikające z korzystania z niego w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Produktu.
- Prawo do odstąpienia od Umowy nie przysługuje w stosunku do umów o świadczenie usług, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą Konsumenta, który przed rozpoczęciem świadczenia został poinformowany o tym, że po jego spełnieniu utraci prawo do odstąpienia od Umowy.
- W momencie odbioru wiadomości e-mail zawierającej e-booka Sprzedawca wykonuje w pełni usługę na rzecz Klienta.
&11. Reklamacje dotyczące towarów z tytułu rękojmi
- Sprzedawca zobowiązuje się dostarczyć Towar wolny od wad.
- Sprzedawca odpowiada wobec Klienta będącego Konsumentem z tytułu rękojmi za wady na zasadach określonych w art. 556 – 576 Kodeksu Cywilnego. W stosunku do Klientów będących Przedsiębiorcami rękojmia zostaje wyłączona.
- Reklamacje, wynikające z naruszenia praw Klienta gwarantowanych prawnie lub na podstawie niniejszego Regulaminu, należy kierować na adres Anna Ulatowska, os. Konstytucji 3 Maja 12/3 63-200 Jarocin lub na adres poczty elektronicznej: kontakt@prezentbezpudla.pl.
- Odpowiedzialność Sprzedawcy za wady fizyczne lub prawne wygasa po upływie dwóch lat od dnia wydania Produktu. Przed upływem powyższego terminu Konsument może zawiadomić Sprzedawcę o stwierdzeniu wady, wysyłając stosowną wiadomość e-mail na kontakt@prezentbezpudla.pl.
- Celem rozpatrzenia reklamacji Klient powinien przesłać lub dostarczyć reklamowany Towar, jeżeli jest to możliwe dołączając do niego dowód zakupu. Towar należy dostarczyć lub przesłać na adres wskazany w pkt. 3.
- Sprzedawca zobowiązuje się do rozpatrzenia każdej reklamacji w terminie do 14 dni.
&12. Dane osobowe w Sklepie internetowym
- Administratorem danych osobowych Klientów zbieranych za pośrednictwem Sklepu internetowego jest Sprzedawca.
- Dane osobowe Klientów zbierane przez administratora za pośrednictwem Sklepu internetowego zbierane są w celu realizacji Umowy Sprzedaży, a jeżeli Klient wyrazi na to zgodę – także w celu marketingowym.
- Odbiorcami danych osobowych Klientów Sklepu internetowego mogą być:
- W przypadku Klienta, który korzysta w Sklepie internetowym ze sposobu dostawy przesyłką pocztową lub przesyłką kurierską, Administrator udostępnia zebrane dane osobowe Klienta wybranemu przewoźnikowi lub pośrednikowi realizującemu przesyłki na zlecenie Administratora.
- W przypadku Klienta, który korzysta w Sklepie internetowym ze sposobu płatności elektronicznych lub kartą płatniczą Administrator udostępnia zebrane dane osobowe Klienta, wybranemu podmiotowi obsługującemu powyższe płatności w Sklepie internetowym.
- Klient ma prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania.
&13. Postanowienia końcowe
- Umowy zawierane poprzez Sklep internetowy zawierane są w języku polskim.
- Sprzedawca zastrzega sobie prawo do zmiany niniejszego Regulaminu ze względu na zmiany w przepisach obowiązującego prawa lub zmiany w sposobie zawierania i realizacji umów. Zmiany te nie będą miały wpływu na złożone, realizowane lub wykonane Zamówienia i umowy.
- Sklep nie ponosi odpowiedzialności za podanie błędnych danych przez Klienta.
- W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie powszechnie obowiązujące przepisy prawa polskiego, w szczególności: Kodeksu cywilnego; Ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną; Ustawy o prawach konsumenta, Ustawy o ochronie danych osobowych.
- Klient ma prawo skorzystać z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. W tym celu może złożyć skargę za pośrednictwem unijnej platformy internetowej ODR dostępnej pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr/.